طراحی داخلی دفتر رسانه ای Attraction

طراحی داخلی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر رسانه ای Attraction

معماری: استودیو Imprerator

موقعیت: کانادا، مونترال

مساحت: ۵۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

استودیو Imperator در سال گذشته به طراحی داخلی دفتر رسانه ای Attraction پرداخته است. این دفتر اداری درخواست خود را از استودیو در یک جمله خلاصه کرد:  ایجاد محیط یکپارچه، ناهمگن، پویا، جایی که فرد پس از ورود به فضا انرژی مثبت دریافت کند. این دفتر در یک ساختمان صنعتی  قرار دارد و به گونه ای قرار دارد که از سه طرف دسترسی به نور طبیعی دارد. فرم U شکل این فضای کاری و عملکردهای شرکت از نور طبیعی بهره مند می شود، در حالی که بخش تعمیر سیستم ها در فضایی قرار دارد که بدون پنجره می باشد.

ورودی دفتر رو به یک سالن بزرگی باز می شود که کارمندان و مشتریال می توانند در این فضا به کار گروهی، گفتگو و حتی استراحت بپردازند. برای ایجاد محیطی راحت مانند حضور در خانه، استودیو منابع نوری غیر مستقیم، و انواع مختلفی از نورها را به کاربردند: نورهای معلق، چراغ های روی میز، لامپ های نصب شده روی دیوار و لامپ های Led از جمله آن ها می باشند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 861

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *