طراحی داخلی دفتر اداری مدرن و مینیمال، به رنگ های سفید و خاکستری

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر اداری مدرن و مینیمال، به رنگ های سفید و خاکستری –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر کار شرکت Cointec در شهر Orihuela واقع در کشور اسپانیا بیاندازیم. این دفتر کار بر اساس سبک مدرن و مینیمال دیزاین شده است. برای کف فضا از بطور کامل از بتن استفاده شده است و کف بطور کامل به رنگ خاکستری است. دیوارها در تمام فضا نیز به رنگ سفید هستندو در فضاهای مختلف از سکوهای سنگی از جنس سنگ مرمر استفاده شده است که با رنگ سفید دیوارها و کف خاکستری رنگ هارمونی دارد و سعی شده است هارمونی رنگی فضا بر هم نخورد.

البته اعنقاد ما بر این است که در این فضای خنثی استفاده از متریال هایی نظیر چوب که تعادل رنگ، انرژی و گرما را در محیط برقرار می کنند، می توانست کارا باشد. و یا اینکه در این فضای مونوکرومیک،  رنگ های شارپ نظیر آبی، سبز و یا زرد می توانست به عنوان فوکال پوینت مورد استفاده قرار گیرد. مثلا انتخاب دکوراسیون داخلی و مبلمان بر اساس این رنگ ها می توانست گزینه ی مناسبی باشد. اما در نهایت تغییر رنگی فضا، صندلی های کارمندی به رنگ مشکی هستند که تنها از عامل تضاد یا کنتراست بهره گرفته شده است.

خواست کارفرما و تیم طراحی طراحی و اجرای دفتری فوق العاده مینمال بوده است که نه از متریالی نظیر چوب و نه عنصر فوکال پوینت بهره گرفته نشده است. طراحی داخلی این دفتر کار توسط گروه معماری Dot Partners صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار cointec-offices-by-dot-partners-orihuela-spain-14 طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,193

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *