طراحی داخلی دفتر اداری مدرن در چین، فضای کاری شفاف

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر اداری مدرن در چین، فضای کاری شفاف

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر اداری در شهر ژانگ ژیانگ چین بیاندازیم که بر اساس سبک مدرن طراحی شده است. معماری داخلی این دفتر کار توسط استدیو معماری Muxin Design Studio صورت گرفته است. متراژ فضا در حدود ۸۰ مترمربع بوده است. بر اساس اظهارات تیم طراحی، کارفرما درخواست ارائه طرحی را داشته است که کاربردی، زیبا و از طرف دیگر با بودجه محدود قابل پیاده سازی باشد.

به منظور ایجاد یک فضای مدرن و جدید، در طراحی رنگ خاکستر به عنوان یک رنگ اصلی و به صورت مونوکرومیک در فضا مورد استفاده قرار گرفت. استفاده از ویژگی های سبک مینیمالیسم  نیز در طراحی این دفتر اداری به چشم می خورد که این امر تنها به دلیل بودجه محدود کارفرما نیست بلکه برای یک دفتر مدرن امروزی که در صنعت IT مشغول به کار است، کاملا مناسب به نظر می رسد.

به دلیل استفاده از رنگ خاکستری در ابعاد گسترده، در این دفتر اداری از چوب نیز به عنوان یک متریال گرم و برای بالانس انرژی و گرما در محیط، مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که در عنوان اشاره شد، این دفتر اداری با ماهیت شفاف کار شده است. برای ساخت فضایی شفاف از شیشه بصورت گسترده ای برای دیوارها و حائل های بین فضاهای کاری مختلف استفاده شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر اداری و دیزاین آن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 779

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *