طراحی داخلی خلاقانه آپارتمان مدرن، متراژ ۱۸ مترمربع

طراحی داخلی آپارتمان کوچک

طراحی داخلی خلاقانه آپارتمان مدرن، متراژ ۱۸ مترمربع

استودیو Fateeva برای آپارتمان کوچک در اکراین طراحی داخلی کرده است که مساحت آن ۱۸ متر مربع می باشد. این آپارتمان در یک ساختمان قدیمی در شهر اودسا قرار دارد. در ورودی کوچک خانه یک آینه، یک قفسه، یک میز و همچنین یک کمد قرار دارد.ورودی رو به فضایی باز می شود که ترکیبی از اتاق خواب، میز و آشپزخانه می باشد. طراح تخت خواب را کمی بزرگ تر در نظر گرفته تا بتوان در زیر آن اشیا و وسایل را نگهداری کرد.

در کنار تخت، میز کار چوبی قرار دارد و بالای آن نیز طراح از یک شلف متحرک استفاده کرده که می توان به عنوان کتابخانه از آن استفاده کرد. سطح میز تا انتهای دیوار ادامه می یابد و به کانتر آشپزخانه می رسد. کنار آن اجاق گاز قرار داده شده است. بعد از آن یک پنجره بزرگ دیده می شود که باعث می شود نور طبیعی در طول روز این فضای کوچک را روشن کند. پایین پنجره فضایی مناسب را برای قرار دادن کابینت ها ایجاد کرده است. در ادامه ی آشپزخانه سرویس بهداشتی دیده می شود که دارای کابین دوش، روشویی می باشد. در مجموع طراح توانسته حداکثر استفاده را از این فضای بسیار محدود داشته باشد. اگر شما نیز دارای فضای بسیار کوچکی هستید این نمونه دکوراسیون داخلی می تواند ایده جالبی را برایتان ارائه دهد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچکتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Contemporist

تعداد بازدید: 1,534

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *