طراحی داخلی خانه با سبک صنعتی، ایجاد فضایی مستقل و آزاد

طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی

طراحی داخلی خانه با سبک صنعتی، ایجاد فضایی مستقل و آزاد

معماری: استودیو HAO

موقعیت: تایوان

مساحت: ۳۶۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

خانه مستقل نمادی از استقلال و اتحاد و همبستگی ساکنین آن می باشد. استودیو HAO در طی طراحی این پروژه سعی کرده تا فضایی مستقل را که هدف اصلی صاحبان آن است را ایجاد کند. پروژه شامل یک زیرزمین و ۴ طبقه ونیم در بالا، و یک فضای سبز در مقابل خانه می باشد. صاحب خانه زوجی جوان اند که هردو دندان پزشک می باشند. آن ها سعی برآن دارند که دو فرزند خود را مستقل تربیت کنند. معمولا بخش شیروانی در خانه ها بدون استفاده باقی می ماند، اما در این پروژه طراح از این بخش به نحو احسنت استفاده کرده است. به منظور استفاده کامل از نورگیر مثلثی منحصر به فرد در اتاق زیر شیروانی طراح تصمیم گرفت تا با الهام از فیلم “بتمن” طبقه بالا و زیر زمین را که شامل ( گاراژ و انباری) است، فضایی شیک و زیبایی را ایجاد کند. یکی از اجزای شاخص در این خانه، راه پله فلزی مشکی در طبقه چهارم است (جایی که اتاق سالن های ورزشی، ویدئو و اتاق اوقات فراغت قرار دارد) که به اتاق شیروانی ( سالن مطالعه) متصل می شود.

فضا با رنگ های روشن و جذاب رنگ آمیزی شده و با پنل های چوبی و مینیمال تزئین شده است. اتاق خواب کودکان، اتاق انباری، اتاق رختشویی و اتاق مطالعه در طبقه دوم قرار دارد. در طبقه سوم، اتاق خواب اصلی، سرویس بهداشتی، و اتاق میهمان قرار دارد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در طراحی داخلی

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 519

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *