طراحی داخلی اداری و دفتر کار EMEK

طراحی داخلی اداری و دفتر کار EMEK

این پروژه یک سالن نمایشگاه که به عنوان یک مرکز تست کیفیت های چند منظوره برای لباس،غذا و محل اقامت کاربرد دارد. این مرکز در قلب شهر Shenzhen در کشور چین قرار دارد. طراحان سعی کردند تا فضایی مینیمال با به کارگیری رنگ های سیاه، سفید و خاکستری به عنوان رنگ اصلی در علم و فناوری در قالب مفهومی از خانه استفاده کنند.

غذا، لباس، مسکن و زندگی جزء ترکیب خانواده است. در عین حال این عناصر می توانند دامنه کسب و کار دفتر EMEK را پوشش دهند. در طراحی سالن نمایشگاه ارتباطات راه دور، خانه های عمومی سعی می کنند تا فضایی با مفهوم “خانه” را ایجاد کنند. نمایشگاه تجاری در غالب ۴ خانه متفاوت نمایش داده شد.

سالن نمایش: خانه های عمومی، از طریق یک زبان معماری ساده،  یک توالی فضایی غنی ایجاد می کنند که در آن مشتریان مختلف می توانند حرکت کند، فکر کنند و یاد بگیرند.

فضا نمادی از استحکام است. درست مانند طراحی، که تخیلی تر و همچنین دارای نوسانات بالا و پایین است. به منظور هدایت بازدیدکنندگان به فضای داخلی، این خانه مجموعه ای از دیوارهای خطی را که در طول فضای سایت می افتد را معرفی می کند و برای جداکردن مناطق درونی از بیرونی آن را گسترش می دهد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می کند.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 456

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *