طراحی داخلی اداری مدرن: دفتر شرکت Newline

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری

طراحی داخلی اداری مدرن: دفتر شرکت Newline –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر جدید شرکت NewLine در شهر لندن بیاندازیم. این دفتر کار توسط گروه معماری Interactive Space دیزاین شده است. مساحت این دفتر در حدود ۱۶۵۰ مترمربع است و در گروه دفاتر اداری بزرگ مقیاس قرار می گیرد. شرکت NewLine یک شرکت بزرگ است که در زمینه مسایل مالی فعالیت می کند و به تازگی دفتر مرکزی خود در شهر لندن را طراحی و بازسازی نموده است. این دفتر بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است و اصل در طراحی فضاهای شفاف بوده است.

استفاده از رنگ های خاص نظیر زرد، قرمز و آبی یکی از آیتم هایی است که امروزه در معماری دفاتر کاری مدرن رایج است و طراحان این رنگ ها را بصورت فوکال پوینت در فضا بکار می برند. تیم معماری، این رنگ ها را بصورت خاص در بخش های مختلف فضا بصورت دکوراتیو بکار برده اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار و فضاهای مختلف کاری باز و خصوصی تعبیه شده را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 825

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *