طراحی داخلی آپارتمان ۸۰ متری مدرن

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی آپارتمان ۸۰ متری مدرن

در این قسمت قصد داریم نگاهی به تصاویر طراحی داخلی و همینطور پلان یک آپارتمان ۸۰ متری در شهر آتن پایتخت کشور یونان بیندازیم که در سال ۲۰۱۷ توسط گروه معماری یونانی Plaini and Karahalios Architects، طراحی و اجرا شده است.

نکته ای که این آپارتمان را سوژه ای برای بررسی و انتشار قرار داد، علاوه بر سبک طراحی مدرن آن، استفاده از رنگ های متفاوت برای طراحی فضاهای مختلف است. در واقع در این آپارتمان فضاسازی ها با رنگ ها انجام شده است. به نخوی که فضای نشیمن تم رنگی خنثی اما نور بسیار مطلوبی دارد. فضای غذاخوری از فضای نشیمن جدا شده است. فضای آشپزخانه تم رنگی آبی دارد که بسیار خاص و متفاوت است.

راهروها نیز تم رنگی مشکی دارند. بدین وسیله فضاها با رنگ از یکدیگر جدا شده اند.

در انتها پلان این آپارتمان نیز قرار داده شده است که می توانید آن را با کیفیت بالاتر مشاهده و نحوه ی چیدمان پلان آپارتمان را بررسی نمایید. همچنین ایده های ارائه شده در طراحی داخلی نظیر رنگ های فضا، میز ناهارخوری و … نیز، متفاوت و قابل بررسی هستند.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی دکوراسیون منزل

پلان (برای بزرگ نمایی کلیک کنید)

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 3,891

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *