طراحی داخلی آپارتمان ۳۳ مترمربع! علیرضا نعمتی

طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان

طراحی داخلی آپارتمان ۳۳ مترمربع!

معماری : استودیو بازی (Studio Bazi)

معمار مسئول: علیرضا نعمتی

موقعیت: روسیه، مسکو

متراژ: ۳۳ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

از زبان معماری پروژه: پروژه آپارتمان ۳۳ مترمربعی، یک پروژه ی بازسازی است که از طرف کارفرمایی به دفتر ما محول شد که مردی تنها بود و قصد داشت آپارتمان حال حاضر خود را به شکلی طراحی مجدد نماید که نیازهای یک انسان مدرن را تامین نماید. آپارتمان، در یکی از خانه های قدیمی شهر مسکو واقع شده است.

پلان آپارتمان به این شکل است که شما وارد آپارتمان شده و توسط یک راه پله به طبقه پایین هدایت می شوید که در نوع خود، چلان متفاوتی است. با چنین شرایطی چه می توان کرد؟

طراح در طبقه پایین که در واقع طبقه اصلی آپارتمان است، از فضای زیر راه پله برای سرویس بهداشتی استفاده نموده است و از فضای روبروی آن برای آشپزخانه ای کوچک. آشپزخانه ی کوچکی که توسط بصورت کمد طراحی شده است و کاملا قابلیت باز و بسته شدن دارد و در مواقع نیاز تنها باز می گردد. این آشپزخانه کمدی به همراه سرویس بهداشتی روبروی آن، تشکیل یک راهرو می هند. در یک طرف این راهرو، فضای اتاق خواب واقع شده است و در طرف دیگر، فضای نشیمن قرار گرفته است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان های آپارتمان قرار داده شده است تا درک بهتری از فضا داشته باشید.

طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان

پلان، سکشن و دیاگرام

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 1,638

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *