طراحی داخلی منزل ۲۹٫۵ متری و استفاده از دیوار متحرک

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی منزل ۲۹٫۵ متری و استفاده از دیوار متحرک

همانطور که در عنوان مطلب قید شد، در این بخش قصد داریم به سراغ آپارتمان برویم که تنها ۲۹٫۵ مترمربع مساحت دارد. در واقع قصد داریم چالش طراحی در متراژ کم را با همراهی شما بررسی کنیم و ببینیم ایده و ابتکار تیم طراحی و معماری برای این پروژه چه بوده است.

امروزه، زندگی شهرنشینی برای عامه جامعه تبدیل به زندگی آپارتمان نشینی شده است. آپارتمان هایی با متراژ هایی که روز به روز کمتر می شوند. آپارتمان مورد بررسی این بخش در شهر میلان در کشور ایتالیا واقع شده است اما شهرهای بزرگ کشورمان نظیر تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و … نیز با این چالش متراژ روبرو هستند. از این رو مطالعه و بررسی نمونه کارهای انجام شده توسط سایر معماران و طراحان در متراژ پایین، می تواند در حل کردن چالش به شما کمک کند. چرا که ما بر این باوریم که طراحی داخلی یک فضای مسکونی در متراژ بسیار کم مانند ۲۹ متر بسیار چالش برانگیز است.

اما این آپارتمان توسط گروه معماری PLANAIR دیزاین شده است. سبک مورد استفاده، مدرن است و سعی بر این بوده است تا از رنگ های گرم در کنار رنگ سفید که رنگ اصلی فضاست، استفاده شود.

خلاقیتی که تیم معماری در این پروژه صورت داده است، استفاده از دیوار متجرک است. در واقع فضای اتاق خواب قابیلت جمع شدن و اضافه شدن به فضای نشیمن را دارد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان متراژ پایین را مشاهده و بررسی نمایید. امیدواریم نمونه خلاقیت های ارائه شده در وب سایت خط معمار، در طراحی های چالش برانگیر، برای شما مفید بوده باشد.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,304

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *