طراحی داخلی آپارتمان مینیمال، قوس های نورانی

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی آپارتمان مینیمال، قوس های نورانی

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی طراحی داخلی یک آپارتمان مسکونی در یکی از شهرهای کشور تایوان بیاندازیم. آپارتمانی که بطور کامل به سبک مینیمال دیزاین شده است اما با یک نقطه تفاوت بزرگ که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نکته ی اولی که اشاره به آن را ضروری می دانیم این است که فضای نشیمن این آپارتمان بسیار باز و بزرگ طراحی شده است. در واقع پیش از بازسازی، پلان بصورت اتاق در اتاق بوده است و فضای نشیمن بسیار محدودی داشته که در بازسازی و طراحی مجدد پلان، فضای نشیمن بسیار باز و بزرگ در نظر گرفته شده است.

نکته دوم شاخص بودن قوس هایی است که در کار استفاده شده است. قوس هایی که در کارهای مینیمال بسیار کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که عموما طرح های مینیمال را با خطوط صاف دیده ایم. این در حالی است که استفاده از خطوط صاف، از نشانه ها و ویژگی های سبک طراحی مدرن است و نه مینیمال. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این طراحی داخلی را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 842

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *