طراحی داخلی آپارتمان مسکونی با بتن اکسپوز و پلان باز- بخش ۲

open-loft-wood-floor-rug-pipe-light-fixture

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی با بتن اکسپوز و پلان باز- بخش ۲

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان بیاندازیم که در آنها بتن اکسپوز به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار گرفته است. بتن اکسپوز، متریالی که امروزه در طراحی فضاهای اداری، مسکونی، تجاری، بهداشتی و … بسیار رایج است و توسط طراحان مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال بخاطر رنگ و خشن بودن، نوعی حس سردی به کار می دهد. استفاده از بتن بصورت تنها متریال فضا، کار چندان رایجی نیست چرا که فضا بسیار خسته کننده و سرد خواهد بود و ذائقه عموم را تامین نمی کند. بنابراین در کنار این متریال از عناصری با حس و حال گرم نیز استفاده می شود تا تعادل رنگ و انرژی در فضا برقرار شود. در بخش اول، به بررسی آپارتمان اول پرداختیم که از طریق لینک زیر می توانید آن را بررسی نمایید. در این بخش به بررسی آپارتمان دوم خواهیم پرداخت.

آپارتمان دوم:

دیزاین این آپارتمان توسط Landusheva Nastia  صورت گرفته است. همانطور که در مقدمه اشاره داشتیم، بتن اکسپوز به عنوان یک متریال سرد، نیاز به یک مکمل گرم دارد تا تعادل در فضا برقرار شود. در این آپارتمان می توانید چوب را به عنوان متریال مکمل مشاهده نمایید که در آشپزخانه و همچنین بصورت کفپوش مورد استفاده قرار گرفته است. سبک طراحی این آپارتمان، اختلاطی از سبک های مدرن، مینیمال و سبک صنعتی است. در ادامه می توانید تصاویر را مشاهده نمایید.

kitchen-island-cook-top-exhaust-living-room large-exhause-kitchen-living-room-open-floorplan loft-low-couch-hanging-tv-wall-glass sun-room-loft-lounge-off-of-kitchen sunroom-off-kitchen-island-cooktop

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,176

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *