طراحی داخلی آپارتمان مدرن با رنگ های گرم، بخش ۱

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان

طراحی داخلی آپارتمان مدرن با رنگ های گرم، بخش ۱ –

برخی افراد، به رنگ های گرم گرایش بیشتری دارند و تمایل بیشتری نسبت به حضور در این فضاهایی که با رنگ ها گرن دکور شده اند، نشان می دهند. فضاهای گرم، انرژی بیشتری در خود دارند. برای ایجاد و خلق یک فضای گرم، متریال های رایجی وجود دارند. چوب یکی از متریال هایی است که بسیار متداول است. از طرفی بسیار دوست داشتنی است و با طبع و سلیقه ی بسیاری افراد سازگاری دارد و از طرف دیگر انرژی و گرمای زیادی در خود دارد. طراحان چوب را بعنوان کفپوش، دیوارکوب، دکور و بسیاری جاهای دیگر مورد استفاده قرار می دهند.

در این قسمت قصد داریم به سراغ سه آپارتمان به طراحی داخلی مدرن برویم که با رنگ های گرم و همینطور متریال های گرم، طراحی شده اند. در این بخش یعنی بخش اول، می توانید آپارتمان اول را مشاهده نمایید.

دیزاین آپارتمان اول توسط استدیو طراحی معماری Mo Design Studio صورت گرفته است. طراحان این آپارتمان، برای خلق یک فضای گرم، از چوب استفاده ی ویژه ای کرده اند. کفپوش، بخش هایی بعنوان دیوارکوب، آشپزخانه و … از جمله فضاهای هستند که در این آپارتمان در آنها چوب کار شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان کوچک را مشاهده نمایید. در انتها نیز، پلان آپارتمان قرار داده شده است.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان

پلان آپارتمان مسکونی یک خوابه

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 3,216

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *