طراحی داخلی آپارتمان آن ها، زهرا آرمند، مصطفی امیدبخش

طراحی داخلی آپارتمان، مدرن

طراحی داخلی آپارتمان آن ها

معماری: استودیو رویداد

موقعیت: تهران، باغ فردوس

مساحت: ۲۲۰مترمربع

سال: ۲۰۱۴-۲۰۱۵

این آپارتمان نیز جز این دسته آپارتمان ها بود، که در طبقه چهارم یک ساختمان یازده طبقه با زیربنای ۲۲۰ متر قرار داشت. این آپارتمان قرار است برای یک برادر، تاجر و خانواده اش باشد. این آپارتمان که در چهارده سال اخیر محل سکونت خانواده بود، در حال حاضر قرار است که میعادگاه ۴ نفر از اعضای خانواده باشد. خانواده ای که هرکدام از اعضای آن در گوشه ای از دنیا به حرفه خود مشغولند و قرار است که گاهی اوقات در این خانه گرد هم آیند.

بازسازی خوب و ایجاد یک شرایط زندگی مطلوب با توجه به وضعیت و نیازهای ساکنین آنها، یک رویکرد عملی به نظر می رسد و می تواند به عنوان هدف طراحی در نظر گرفته شود. جهت دستیابی به هدف اصلی، برای سبک جدید زندگی و مقیاس مناسب یک نمودار ساده برای سازمان فضایی رسم شد. برای تجربه فضایی متفاوت اما روشن، مجموعه ای از روابط باز در کنار یکدیگر تعریف می شدند. از آنجا که قرار بود آپارتمان برای این چهار نفر باشد ، فضا باید ساده تعریف می شد، به طوری که حضور انسان ها جزئی از دکوراسیون پروژه و تعلیق فضا باشند. بنابراین وظیفه طراح نه تنها خلق یک فضای مدرن در داخل ساختمان بود، بلکه سعی کردند با بازگرداندن هندسه برنامه و تناسب فضا، عملیات را تغییر دهند و یک سیطره فضایی زندگی خانوادگی برای افزایش تعامل آنها، علاوه بر افزایش نور طبیعی در داخل خانه با حذف دیوارها و سقف های غیر ضروری ایجاد کنند.

نور، فضا و نظم الگوی معماری ما شد.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرن طراحی داخلی آپارتمان، مدرنتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: rooydad

تعداد بازدید: 1,844

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *