طراحی خانه مدرن با حفظ ویژگی های تاریخی در کالیفرنیا

معماری مدرن، نمای چوبی ساختمان

طراحی خانه مدرن با حفظ ویژگی های تاریخی در کالیفرنیا

معماری: Martin Fenlon Architecture

موقعیت: کالیفرنیا، ایالات متحده

مساحت: ۲۲۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۶

عکاس: John Linden, Martin Fenlon Architecture

این خانه یکی از نمونه های نادر ساخت وساز جدید در یک منطقه حفاظت تاریخی در منطقه از شهر لس آنجلس می باشد. در این پروژه طراح به باز سازی خانه های کوچک و قدیمی می پردازد. در باسازی این خانه گروه سعی برآن دارند تا محتوی تاریخی را در آن لحاظ کنند. با توجه به بودجه کم، استفاده مجدد از عناصر ساخت و ساز، مانند پایه ها و برخی فریم های موجود مهم بود. طراح این نشانه ها را از معماری تاریخی سرزمین مجاور منطقه گرفته است. برای نمونه خیابان، انبوهی و جنسیت خانه های جدید به نظر شبیه سازه های منطقه همسایه است. در این خانه ها ارجاع به معماری مدرن میانه مشهود است.

یک سیستم نورپردازی فضای اولیه را سازماندهی می کند. رنگ قهوه ای روشن آن، ازدیگر رنگ های  فضای داخلی  و روکش های خارجی متفاوت می سازد. طراح در زمینه اصلی آن به دنبال تداوم فضا بود؛ پرتو های نور از فضای داخلی به بیرون، روی یک جریان مداوم ومشابه عبور می کنند. در اینجا پرتو ها دو فضای بسیار متفاوت را انتقال می دهند. طراح در این ساختمان خلاقیت خود را به کار گرفته و با به کاربردن چوب در نمای آن و هارمونی مناسب در رنگها نمایی مدرن و در عین حال سازگاربا موقعیت تاریخی این منطقه ایجاد کرده است.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

معماری مدرن، نمای چوبی ساختمان معماری مدرن، نمای چوبی ساختمان معماری مدرن، نمای چوبی ساختمان معماری مدرن، نمای چوبی ساختمان معماری مدرن، نمای چوبی ساختمانمعماری مدرن، نمای چوبی ساختمان معماری مدرن، نمای چوبی ساختمان معماری مدرن، نمای چوبی ساختمانپلان ها، سکشن ها و غیره

تحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 1,234

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *