طراحی جزئی: دیوار جداکننده چوبی

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دیوایدر چوبی

طراحی جزئی: دیوار جداکننده چوبی

اگر از همراهان خط معمار بوده باشید، می دانید که در بخش طراحی جزئی به بخشی از یک طرح می پردازیم و آن را مورد بررسی قرار می دهیم. در این بخش نیز قصد داریم به یک طرح دیگر بپردازیم که بسیاری از ما تا کنون در طراحی ها درگیر آن بوده ایم. این که بدون دیوار کشیدن و محدود کردن فضاها توسط دیوار، دو فضا را از هم مجزا کنیم.

بسیاری از طراحان در طرح های خود از ایده ای استفاده می کنند که در این بخش به آن می پردازیم و آن استفاده از چوب بصورت برش های عمودی جدا از هم است که در واقع دید را تا حدود زیادی کور می کند اما فضا را بطور کامل نمی بندد و به عبارت دیگر، حس بهتری نسبت به یک دیوار خواهد داشت.

در این بخش طراح برای یک آپارتمان بسیار کوچک که در ادامه مشاهده می کنید از چنین دیواری استفاده نموده است اما با این تفاوت که اتاق خواب را بطور کامل توسط این دیوارها، از نشیمن جدا نموده است. البته جدای از این دیوار یا دیوایدر چوبی، آپارتمان طرح بسیار مناسبی دارد و در آن از بتن اکسپوز استفاده شده است.

در ادامه دعوت می کنیم این طرح را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دیوایدر چوبی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دیوایدر چوبی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دیوایدر چوبی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دیوایدر چوبی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دیوایدر چوبی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 2,412

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *