دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی، ایجاد فضایی شبیه به خانه

دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی

دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی، ایجاد فضایی شبیه به خانه

در این بخش خط معمار قصد دارد تا به دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی بپردازد. فضای این مرکز جراحی زیبایی که در شهر Tel Aviv قرار دارد بیش تر شبیه به طراحی داخلی یک آپارتمان مینیمال است تا یک مرکز پزشکی. کلینیک تنها دارای سه اتاق می باشد و فضای کلی ۹۵ متر مربع می باشد. روند نوسازی و برنامه ریزی دو ماه طول کشید و پیچیده بود، زیرا فضا علاوه بر کوچک بودن، سقفی کوتاه نیز داشت.

طرح بازسازی شده شامل یک اتاق انتظار، دو اتاق بیمار و یک اتاق پزشک بود. در تضاد با رنگ های سیاه در کف و سفید در دیواره ها، از رنگ های آبی فیروزه ای و صورتی استفاده کرده اند. طراحان می خواستند که فضای کلینیک معمولی، سرد و خسته کننده نباشد. آن ها قصد داشتند تا فضایی را طراحی کنند تا مانند خانه دوم برای بیماران باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی دکوراسیون داخلی کلینیک زیباییپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 1,344

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *