دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن، تلفیق رنگ مشکی و چوب

دکوراسیون آپارتمان مدرن

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن، تلفیق رنگ مشکی و چوب

معماری: استودیو LTD

موقعیت: بلغارستان

معمار اصلی: Pavel Yanev

مساحت: ۳۱۶ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

عکاس: Dian Stanchev

در این بخش قصد داریم  دکوراسیون داخلی آپارتمانی مدرن را بررسی کنیم که یکی از ویژگی های اصلی آن تلفیق رنگ مشکی با چوب می باشد. پروژه حاضر در یک مجتمع مسکونی واقع شده است و صاحبان آن زوج جوانی هستند که دارای دو فرزند ۷ و ۵ ساله می باشند. ذهن جهان شمول مدرن و دیدگاه آن برای کناره گیری از شهر؛ آسایش، تکنولوژی و پیچیدگی را به همراه می آورد که هنوز به طبیعت نزدیک است.”هیچ چیز کاملا جدیدی وجود ندارد، اما بسیاری از اتصالات و ارتباطات مابین فرم ها، متریال و تکنولوژی وجود دارد. نو آوری به معنی کشف آن ها می باشد.” بر این اساس طراحان پروژه حاضر را گسترش دادند.

این یک خانه ۱۰۰% هوشمند می باشد. همه چیز کاملا با یک تلفن همراه کنترل می شود. تعریف فضا و دکوراسیون از یک طرف سبک کاری استودیو ALL را مشخص می سازد. از طرفی دیگر فردیت محض را به همراه دارد، که این امر ناشی از خصوصیت خانه و شخصیت ساکنان آن می شود. طراحی داخلی این پروژه از تمایلات و علاقه مندی های این زوج جوان به ” متریال مدرن، چوب و سنگ” نشأت گرفته است. طراحان این نیازها را بررسی کرده و یک دیدگاه جدیدی از این ترکیب بندی را ارائه می دهند. برای مثال، به جای  کف پوش چوبی، از پارکت برای پوشش کف سالن ها استفاده کرده است.

چالش ها:

برخی خواهند پرسید که چالش اصلی این پروژه چیست؟ در ابتدا، طراحان فکر می کردند که متقاعد کردن کارفرما برای استفاده از رنگ مشکی در فضای داخلی کار دشواری می باشد. اما برخلاف تصور به سادگی این مساله را قبول کردند. سازماندهی و هماهنگ سازی تمام افرادی که در زمینه تحقق این پروژه مشغول به کار بودند سخت ترین بخش بود. با توجه به اینکه جزئیات پیچیده و منحصر به فرد می باشد، طراحان می بایست آن ها را از تمامی زوایا بررسی می کردند. در نتیجه فضایی ایجاد کردند که به طور همزمان مطلق، منسجم، جذاب به نظر می رسید. طراحان یک ترکیب هماهنگی با استفاده از متریالی مانند سنگ، چوب، مس و برنج ایجاد کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,221

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *