دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی

در دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی ، طراحان معمولا به دنبال ارائه ایده هایی برای صرفه جویی در فضا و بهینه سازی هستند. شما می توانید در فضاهای کوچک به سادگی و راحتی زندگی کنید و در عین حال همه چیز را به طور منظم در فضا قرار دهید. شما می توانید به طور خلاقانه از ایده هایی که در ادامه برایتان شرح می دهیم الهام گرفته و در طراحی داخلی منزل خود به کار ببرید.

استفاده از میزهای چند منظوره: بای طراحی فضاهای کوچک، استفاده از اشیای چند منظوره یکی از ضروری ترین اشیا برای بهینه سازی فضا می باشد. برای مثال، شما می توانید میز غذاخوری را طراحی کنید که علاوه بر اینکه در زمان خوردن و پختن غذا مورد استفاده قرار می گیرد، به جداسازی فضای آشپزخانه و سالن غذاخوری می پردازد. همچنین می توانید آن را در دیوار نصب کنید، بدین صورت می توانید در زمانی که به صندلی ها نیاز ندارید آن ها در زیر میز قرار دهید تا فضای اضافی اشغال نشود.

کاربرد رنگ های روشن: استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون فضاهای کوچک یکی از بهترین راه حل های موجود می باشد. رنگ های روشن باعث می شود تا فضا برگ تر به نظر برسند.

راه حل های کربردی در فضا: یکی از گزینه های کاربردی در فضای کوچک استفاده بهینه از فضای موجود می باشد. شما می توانید بخش های موجود از کف تا سقف بیش ترین بهره را ببرید. قرار دادن قفسه ها بهترین گزینه می باشد. طراحی قفسه های کاربردی هم برای نگه داری لباس ها و سایر اشیای تزئینی علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، در صرفه جویی فضا نیز کاربرد دارد.

سقف بلند و پنجره های بزرگ: قرار دادن پنجره های بزرگ جهت نورگیری طبیعی و سقف بلند نیز بهترین گزینه برای خانه های کوچک می باشند.

رنگ سفید بر ای آشپزخانه: رنگ سفید در کنار خطوط مختلف یکی از بهترین گزینه ها برای خانه های کوچک می باشند. این رنگ علاوه بر بزرگ تر جلوه دادن فضا باعث می شوند که آشپزخانه شما جذاب تر به نظر برسد. اگر می خواهید که تمامی فضا یک رنگ نباشد، می توانید با اکسسوری های مختلف و همچنین با استفاده از گیاهان طبیعی نیز به تزئین فضا بپردازید.

در پروژه زیر نیز طراح فضایی کاربردی و چند منظوره را برای صاحب این آپارتمان کوچک طراحی کرده اند. در ادامه با دیدن تصاویر دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Interiorzine

تعداد بازدید: 745

۱ دیدگاه

  1. دریا گفت:

    خیلی مطالبتون بروز و عالیه , موفق باشید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *