دکوراسیون به سبک روستیک: ۲۶ ایده روستیک را مهمان ما باشید

دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک

دکوراسیون به سبک روستیک: ۲۶ ایده روستیک را مهمان ما باشید

چقدر با سبک دکوراسیون روستیک آشنایی دارید؟ آیا شما هم جزء کسانی هستید که سبک روستیک را برابر با استفاده از چوب در طراحی داخلی و دکوراسیون می دانند؟

در این بخش قصد داریم شما را به ضیافت مشاهده ی ۲۶ نمونه دکوراسیون به سبک روستیک دعوت کنیم. طرح هایی که از مشاهده ی آنها بی شک لذت خواهید برد و در خلال این مطلب، تا حدودی ذهنیت شما را با این سبک از دکوراسیون داخلی آشنا کنیم. شاید جالب باشد که بدانید که سبک روستیک، برگرفته از زندگی و سبک خانه های روستاییان است. این خانه ها، در دل خود صمیمیت و گرمای خاصی دارند و به همین دلیل، خانه های طراحی شده به این سبک، گرما و انرژی خاصی خواهند داشت.

اما دیگر ویژکی این سبک، استفاده از متریال های بومی است. از این حیث می توان شباهت هایی بین این سبک از دکوراسیون با سبک معماری پایدار قائل شد. و شاید به همین دلیل است که شما در این سبک می توانید استفاده از متریال چوب را به وفور ببینید و به این دلیل نام روستیک با استفاده از متریال چوب، مترادف شده است. در ادامه دعوت می کنیم، این ۲۶ نمونه دکوراسیون را مشاهده و بررسی نمایید.

دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک دکوراسیون داخلی روستیک،طراحی منزل روستیک

تحریریه خط معمار

شرکت دکوراسیون داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,957

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *