بازی با رنگ و نور در دکوراسیون اداری

رنگ و نور در دکوراسیون اداری

بازی با رنگ و نور در دکوراسیون اداری

معماری: استودیو Pedra Silva

موقعیت: پرتغال

مساحت: ۴۵۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

فضای این پروژه در یکی از مهم ترین مناطق تجاری و اداری شهر Lisbon قرار دارد و نوع طراحی ملهم از ترکیب فرهنگ و زیبایی این شهر می باشد. کارفرمای پروژه گروه OLX شبکه ای ازپلتفرم های رده بالا در ۴۵ بخش تجاری بود. این ها شامل برند هایی از جمله OLX، Avito, letgo, dubizzle, storia, stradia می باشد. این برندها میان مردم بومی برای خرید و فروش و مبادلات کالا ها و اشیای مورد استفاده از طریق ارسال یک فهرست با وب جهت افزایش سرعت و سهولت، ارتباط ایجاد می کند.

فضای اضلی کار در نزدیکی نمای ساختمان قرار دارد تا کارمندان در طول روز بتوانند از نور طبیعی نیز بهره ببرند. در عین حال ایجاد گروه هایی با فضاها و برنامه های متفاوت باعث می شود تا کنترل بیشتری بر فضاهای کاری در فضای باز داشته باشد و آکواستیک بهتری نیز ارائه شود. طراحان می خواستند تا پروژه منعکس کننده شهر پر از رنگ و جذاب Lisbon باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری رنگ و نور در دکوراسیون اداری

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 582

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *