بازسازی یک کارخانه و تبدیل آن به دفتر کار مدرن

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار

بازسازی یک کارخانه و تبدیل آن به دفتر کار مدرن

در این بخش قصد داریم نگاهی به بازسازی یک فضای قدیمی و طراحی داخلی دفتر کاری بیاندازیم که بر اساس سبک های مدرن و صنعتی دیزاین شده است. این پروژه توسط گروه معماری مکزیکی Estudio Atemporal، صورت گرفته است. این پروژه یک کارخانه قدیمی در شهر مزیکوسیتی (پایتخت کشور مکزیک)، تبدیل به یک دفتر کار شده است.

این ساختمان ۷۲۲ مترمربع مساحت دارد و در دو طبقه طراحی شده است. استفاده از دیواها بتنی به همراه ستوان های کار شده به سبک اکسپوز سبب ایجاد فضایی صنعتی شده است. از طرف دیگر، استفاده از بتن در کنار متریال چوب، در طراحی های مدرن امروزی بسیار رایج است. قرار گرفتن این دو متریال در کنار یکدیگر، سبب ایجاد یک بالانس از نظر گرما و انرژی در محیط خواهد شد و این ترکیب متریال، امروزه بسیار متداول است و توسط طراحان و معماران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،معماری دفتر اداری،طراحی دفتر کار

پلان ها، سکشن ها و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,032

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *