بازسازی و معماری ساختمان مسکونی و طراحی نمای آجری

طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی

بازسازی و معماری ساختمان مسکونی و طراحی نمای آجری –

گروه معماری استرالیایی Carterwilliamson Architects به تازگی کار معماری و بازسازی ساختمانی را شهر سیدنی (واقع در کشور استرالیا) به انجام رسانیده است که بررسی آن خالی از لطف نیست.

پیش از این، ساختمان مذکور متعلق به یک کارگاه صنعتی بوده است، یکی از کارهایی که تیم معماری انجام داده است، استفاده از متریال های ساختمان قدیمی، در ساختمان جدید است. به عبارت دیگر سعی شده است، ماهیت فضای صنعتی تا حدودی حفظ گردد و همچنین با استفاده مجدد از متریال ها، در هزینه ها نیز بهینه سازی صورت گیرد.

اگر به سقف ساختمان نگاهی بیاندازید، سقف شیروانی را خواهید دید که استراکچر آن از ساختمان قبلی باقی مانده است و زیر آن با چوب کار شده است. روی نما همانطور که اشاره شد، آجر کار شده است که زیبایی خاصی به نمای ساختمان داده است.

در فضاهای داخلی نیز روی دیوارهای طبقه ی اول و دوم، آجر بصورت اکسپوز کار شده است و این امر در جهت حفظ تم و سبک صنعتی فضا صورت گرفته است. از نظر تقسیم فضایی، از آنجایی که ساختمان چندان بزرگ نیست، طبقه همکف برای فضاهای عمومی، و طبقه ی بالا برای فضاهای خصوصی در نظر گرفته شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر نما و فضاهای داخلی ساختمان را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان دو طبقه،معماری ساختمان،طراحی داخلی ساختمان مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,968

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *