بازسازی و طراحی داخلی مجدد منزل مسکونی، تغییر به سمت روشنایی

بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان

بازسازی و طراحی داخلی مجدد منزل مسکونی، تغییر به سمت روشنایی –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک منزل مسکونی در شهر مونترال کانادا بیاندازیم. در واقع طراحی این خانه یک کار بازسازی و طراحی مجدد بوده است. خانواده ی مالک، در حدود ۲۵ سال در این خانه زندگی کرده اند و پس از این سالها تصمیم به تغییر و بازسازی منزل خود گرفته اند. کار بازسازی به Catlin Stothers طراح داخلی کانادایی سپرده شد.

در انتها می توانید تصاویر پیش از اجرای این منزل مسکونی را مشاهده نمایید. فضای خانه بسیار تاریک است و بر این اساس کارفرما، درخواست طراحی یک فضای روشن و پرنور برای آپارتمان خود داشت.

تیم طراحی با گسترش نورگیرها و پنجره های ساختمان در مرحله اول و استفاده از متریال ها رنگ روشن در مرحله دوم سعی در ایجاد خلق یک فضای روشن و دلباز داشتند که در تصاویر مشاهده می نمایید.

در فضای نشیمن که آشپزخانه نیز در کنار آن قرار دارد، برای دیوارها و سقف از رنگ سفید استفاده شده است که تاثیر بسیار زیادی در انعکاس نور و روشن بودن فضا خواهد داشت. متریال های مورد استفاده در آشپزخانه نظیر کابینت ها، جزیره ی آشپزخانه و … میز با ترکیب MDF سفید و رنگ چوب کار شده است که ترکیب رنگی روشن و البته گرمی است و فضا را بسیار دلنشین خواهد نمود.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضاهای مختلف این منزل مسکونی مدرن و همچنین تصاویر قبل از بازسازی را مشاهده و بررسی نمایید. چنانچه قصد طراحی یک آپارتمان روشن و البته گرم دارید و یا قصد تغییر دکوراسیون دارید، بازسازی این آپارتمان می تواند برای شما ایده هایی را به همراه داشته باشد.

بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان

 

بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان

بازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمانبازسازی منزل مسکونی،تغییر دکوراسیون منزل مسکونی،طراحی داخلی آپارتمان

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 939

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *