استفاده از رنگ ها در طراحی داخلی اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از رنگ ها در طراحی داخلی اتاق خواب

وقتی صحبت از اتاق خواب می شود، همه ما فضایی کاملا مورد پسند و سلیقه شخصی خودمان را در ذهن تصور می کنیم. به همراه آرامشی که مد نظر ماست. وقتی به عنوان یک معمار و طراح در حال طراحی داخلی یک واحد مسکونی هستیم، برای طراحی بخش اتاق خواب ها، با کارفرما مشورت کرده و روحیات و سلایق شخص استفاده کننده از این فضا را مورد بررسی قرار می دهیم. تا حد امکان سعی می کنیم ویژگی های شخصی فردی را در چارچوب اصول معماری داخلی پیاده سازی نماییم.

در این بخش قصد داریم نگاهی به چندین اتاق خواب داشته باشیم که دارای ویژگی خاصی هستند. این اتاق خواب، فارغ از سبک طراحی، رنگ خاصی دارند. یکی از آنها نارنجی، دیگری آبی پاستیلی، یکی بنفش و دیگری سبز آبی است. استفاده از این رنگ های خاص شاید چندان در طراحی مرسوم نباشد مگر برای اتاق خواب کودک. در واقع تمام هدف این مطلب ابن است که کمی چالش ایجاد نماییم و استفاده از رنگ هایی که کمتر در طراحی مرسوم هستند را نیز، بررسی نماییم. این که یک اتاق خواب کامل به رنگ آبی باشد یا بنفش، چه خروجی ای خواهد داشت.

بنابراین پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی این نمونه ها، با خط معمار همراه باشید و استفاده از رنگ ها را نیز به عنوان یک گزینه، در هنگام طراحی، در ذهن داشته باشید.

طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب

تحریریه حط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline,ir

تعداد بازدید: 1,234

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *